Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Sussie - 28 juli 2011 23:32


Har inte haft ro att sätta mig ner och skriva på ett tag. Ber om ursäkt för det långa uppehållet, ska nu hädanefter försöka bättra mig... Kul att det verkar finnas de som ändå fortfarande tittar in varje dag för att se om det eventuellt kommit ett nytt inlägg här på bloggen. Extra kul att skriva då!


Senaste tiden har varit upp och ner. Jag trodde att sista dagen på jorden var kommen när jag åkte in senast, lördagen den 16 Juli. Jag blev kvar på sjukhuset i en vecka. Igenomgick 3 operationer och hade slangar ut genom magen och mådde verkligen botten. Har aldrig varit så hjälplös, svag, rädd...u name it. Jag trodde att jag skulle stryka med, och i efterhand har jag ju fått berättat för mig att läget var allvarligt. Hade en svår buk infektion som kunde ha lett till döden. Jag hade turen med mig, ännu en gång. Än är det dock inte över, en operation återstår och igår fick jag kallelsen. Jag kommer att måsta skjuta upp den dock, kommer inte att ställa in ännu en utlandsresa pga operation. Hell no!

Jag och Elias reser den 24/8. En vecka till soliga Turkiet. Tråkigt nog reser vi på Ebbas treårsdag. Det känns ok ändå, vi hinner fira och ha kalas för henne dagen före. Min lilla flicka har plötsligt blivit stor. Åh, mina underbara barn!



Jag har förövrigt semester och försöker att njuta av det så gott det går.

Är med barnen, försöker hinna träffa vänner, och fixar och donar i lägenheten.

Det börjar likna vad jag kallar ett hem, och både jag och barnen stortrivs.


Nu ska jag gå och lägga mig. Har beställt några spel till Ps3an åt Elias, svarat på några mail och betalat en sjukhus räkning. Imorgon har jag en fullbokad dag, det är två fika dejter, barnkalas, och sedan kommer min mamma och moster på besök. Full fart från morgon till kväll. Det är så jag gillar att ha det, då trivs jag.


Godnatt med er, och tack för titten!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards