Alla inlägg under februari 2009

Av Sussie - 28 februari 2009 18:44





Av Sussie - 28 februari 2009 15:37


...Att det är till sovrummet.

Av Sussie - 28 februari 2009 15:31


Förresten...

Är i tapet- sökar- branschen just. Har nästan lite panik...vill inte göra det där berömda misstaget o ta första bästa som känns okej...Behöver förslag från mina läsare så jag kan fortsätta stöta och blöta!  <--- låter lite snuskigt! :)


Så, som sagt. Alla tips är välkomna! Ös på bara!!!

Av Sussie - 28 februari 2009 15:15


Ja...oja.. Härligt!


Vi har precis kommit IN. Varit ute på gården och lekt, varit på en liten promenad och sedan varit på Dollarstore, och en sväng nere i Gällivare.

Nu står karln och förbereder en god middag till oss. Mums.. spännande att se vad han sätter ihop. Han är otroligt duktig på matlagning iaf.


Tagit några bilder medan vi var ute. Är allt för dålig på att lägga upp bilder. Skulle önska att jag var bättre på det, då jag vet att det finns släktingar från alla håll som följer bloggen.


 







Ja, sådär...Några bilder. Någon (som förmodligen är jag själv.) har varit och tryckt på inställningarna, så bildkvalitén är inte alls som den brukar. Måste gå in och åtgärda detta snarast!!


Ikväll ska vi bara ta det lugnt härhemma. Basta och mysa på.


Nu ska jag rusa igen...



Av Sussie - 28 februari 2009 11:03




Idag är en riktigt bra dag.





Av Sussie - 27 februari 2009 21:13


Jaha. Fredag kväll.

Vi har haft en lugn eftermiddag och kväll här hemma. Jag och Elias smet iväg en stund och köpte lite helg gott. Kex och festis åt honom, och Kex och ost åt oss. Mums! Råkade se att det fanns en vinare hemma också...Undrar hur länge den har stått där. Ett halvår? Minst! :) Det är ungefär så ofta vi dricker vin. Nu var det iofs inte så farligt länge sedan.


Nåja...Ska gå och hänga med dom andra i soffan.




Av Sussie - 27 februari 2009 20:59


Här är den, Linda! :)





Fin va? :)















Av Sussie - 27 februari 2009 16:03


Ja, det är jag också.

Sur på posten! Jag har väntat på mina grejer som jag VET är skickade. Men dom kommer inte. Jädrans vad jag har svurit här på eftermiddagen.

Är väl knappast lönt att gå omkring och vara sur över en skitsak...Det brukar ju inte vara min grej riktigt. Att sura över skitsaker alltså.


Jaha, så vad ska man hitta på att göra resten av dagen nu då?


Ovido - Quiz & Flashcards