Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Lång arbetsvecka.

Av Sussie - 18 april 2011 08:08


Japp, som rubriken lyder så har jag nu en lång vecka framför mig.

Startar med en eftermiddag, två snabba förmiddagar och sedan en ledig dag följt av 12 timmars helg jobb. Helt okej för mig faktiskt... Ebba och Liam ska vara med Robert, och Elias ska åka med mormor och Tommy ut till Porjus på Torsdag och fira påsken.


På Torsdag blir lillgossen ett år. Kan knappt fatta att ett år går så fort.

Det är många födelsedagar framöver, och det gillar vi. Ge bort presenter är väl bland det roligaste jag vet, särskilt när det är åt de som verkligen förtjänar det! :)


Nåja, ska kicka igång dagen med en ordentlig frukost, och sedan en dusch.

Ska hinna med en lunch innan jobbet som börjar 12.30 idag.


Ha det gott! Kram

 
 
johanna

johanna

19 april 2011 17:00

Hej! svarar här istället. Klart du får komma och titta på mini om du vill. Hör av dig när du har vägarna förbi. kram

http://jobeah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 28 juli 2011 23:32

  Har inte haft ro att sätta mig ner och skriva på ett tag. Ber om ursäkt för det långa uppehållet, ska nu hädanefter försöka bättra mig... Kul att det verkar finnas de som ändå fortfarande tittar in varje dag för att se om det eventuellt kommit et...

Av Sussie - 25 maj 2011 14:20

  1. Har du körkort? Ja!   2. Hur många uppkörningar gjorde du?  En räcker väl?   3. Drömmer du? Ja, ofta.   4. Om ja; minns du dina drömmar? Ibland. Vissa drömmar etsar sig fast.   5. Tror du på nåt övernaturligt? Det tror jag no...

Av Sussie - 23 maj 2011 21:31

  Jag känner att nu efter månader av allt och allas tjat om vad man borde göra, hur det ska vara, vad som är bäst för mig, för barnen, för alla... så tänker jag fan i mig inte längre lyssna på vad någon annan säger åt mig att göra. Jag skiter fulls...

Av Sussie - 20 maj 2011 21:46

  NU är det verkligen på tiden att jag slänger ihop en liten uppdatering, tycker ni inte? Det är verkligen inte prioriterat att blogga mitt i allt kaos som råder, men nu när stormen ändå lagt sig så kan jag väl ta mig tid att sätta mig ner och bj...

Av Sussie - 5 maj 2011 11:11

  Ja. Det var nu ett tag sedan jag uppdaterade er. Sedan sist har det hunnit hända hur mycket som helst. Det mest väsentliga är väl ändå att jag nu faktiskt har fått en lägenhet. En fyra på Norskavägen. Just nu är den under rep. Det blir helrep...

Ovido - Quiz & Flashcards