Alla inlägg under april 2011

Av Sussie - 26 april 2011 14:54

Allt är i sin vanliga (o)ordning!

Jobbar, myser med barnen, och försöker överleva vardagens alla små missöden.


Hoppas ni som läser har det gott. Återkommer när livet känns lite lättare!

Av Sussie - 18 april 2011 08:08


Japp, som rubriken lyder så har jag nu en lång vecka framför mig.

Startar med en eftermiddag, två snabba förmiddagar och sedan en ledig dag följt av 12 timmars helg jobb. Helt okej för mig faktiskt... Ebba och Liam ska vara med Robert, och Elias ska åka med mormor och Tommy ut till Porjus på Torsdag och fira påsken.


På Torsdag blir lillgossen ett år. Kan knappt fatta att ett år går så fort.

Det är många födelsedagar framöver, och det gillar vi. Ge bort presenter är väl bland det roligaste jag vet, särskilt när det är åt de som verkligen förtjänar det! :)


Nåja, ska kicka igång dagen med en ordentlig frukost, och sedan en dusch.

Ska hinna med en lunch innan jobbet som börjar 12.30 idag.


Ha det gott! Kram

Av Sussie - 9 april 2011 09:23


Nu har måttet blivit rågat.... Ja, det har väl runnit över för länge sen egentligen.

Ni som känner mig, ni har såpass mycket insyn i vårt liv att ni vet vad det hela handlar om. Det är er jag vill tillägna ett stort tack för allt stöd, all hjälp och allt som ni gör för att det ska kännas lite lättare.


Går lite tufft att pussla ihop vardagen med heltidsjobb, dagis, barnvakter etc...

Men det går.... allt går, och jag kommer att fixa det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards