Direktlänk till inlägg 2 maj 2010

Tjohooo!

Av Sussie - 2 maj 2010 09:13


Back again!

Haft några dagars uppehåll från skrivandet.

Varit full fart här på Sveavägen med dom tre små barnen.

Det är fortfarande som att jag lever i en liten lycko bubbla.

Idag är lilla Liam 11 dygn gammal. Han är en fantastisk bebis!

Lugn, och jätte lättsam. Han verkar må prima. Och det är nästan så att man ser hur han växer för varje dag. På Tisdag är det dags igen för vägning och mätning.

Han äter, skiter och är vaken korta stunder, och under den vakna tiden är han jättepigg, och tittar nyfiket efter oss. Han börjar få kontroll på dom små ögonen, dom åker inte i kors hela tiden, som dom ju gjorde den första veckan! :)


  




Valborgsmässoafton firade vi hemma. Grillade lite gott, och åt sedan onyttiheter hela kvällen. Var en kort sväng med bilen, och tittade på brasan uppe i Mbgt.

Vi kände inte att vi orkade ta oss ut med tre barn i skitvädret...


Btw...I onsdags var jag och fotade gossen hos Johanna, på Profoto.

Hon har lagt upp några exempel på bloggen, kika gärna.

www.profoto.blogg.se


Robert har jobbat natt, o ligger och sover. Blir en natt till och sedan är han ledig på Måndag. Skönt! Då ska vi passa på att ta oss ut, och gå på en liten promenad. Och hälsa på lite folk. Sedan fyller Elza år. Ska åka förbi med en liten present! :)


Ikväll kommer dom hit Elza å Mika. Ska ladda upp med riktigt gofika.

Blir roligt att höra om helgen här i Gällivare.


Ska ta o lägga mig raklång på soffan en stund...Snart vaknar nog Liam o då drar vi igång på riktigt. Ska börja med ett morgonbad för lillkillen.


Må så gott. Hejhej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 28 juli 2011 23:32

  Har inte haft ro att sätta mig ner och skriva på ett tag. Ber om ursäkt för det långa uppehållet, ska nu hädanefter försöka bättra mig... Kul att det verkar finnas de som ändå fortfarande tittar in varje dag för att se om det eventuellt kommit et...

Av Sussie - 25 maj 2011 14:20

  1. Har du körkort? Ja!   2. Hur många uppkörningar gjorde du?  En räcker väl?   3. Drömmer du? Ja, ofta.   4. Om ja; minns du dina drömmar? Ibland. Vissa drömmar etsar sig fast.   5. Tror du på nåt övernaturligt? Det tror jag no...

Av Sussie - 23 maj 2011 21:31

  Jag känner att nu efter månader av allt och allas tjat om vad man borde göra, hur det ska vara, vad som är bäst för mig, för barnen, för alla... så tänker jag fan i mig inte längre lyssna på vad någon annan säger åt mig att göra. Jag skiter fulls...

Av Sussie - 20 maj 2011 21:46

  NU är det verkligen på tiden att jag slänger ihop en liten uppdatering, tycker ni inte? Det är verkligen inte prioriterat att blogga mitt i allt kaos som råder, men nu när stormen ändå lagt sig så kan jag väl ta mig tid att sätta mig ner och bj...

Av Sussie - 5 maj 2011 11:11

  Ja. Det var nu ett tag sedan jag uppdaterade er. Sedan sist har det hunnit hända hur mycket som helst. Det mest väsentliga är väl ändå att jag nu faktiskt har fått en lägenhet. En fyra på Norskavägen. Just nu är den under rep. Det blir helrep...

Ovido - Quiz & Flashcards