Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Onsdag.

Av Sussie - 30 september 2009 12:25


Hallå därute.

Har bloggat ovanligt lite sista dagarna.

Jag erkänner, det börjar kännas lite enformigt och trist!

Jag kommer nog att blogga mindre och mindre, och tillsist bara sluta

som många gånger förr. Nu börjar allvaret med jobb i morgon..

Det är galet vad många timmar å många dagar i veckan jag ska spendera

borta på jobbet. Mitt schema är inte ett dugg kul.


Nåväl. Får hålla ut och gilla läget. Jobba måste man!

Det är inte så många månader, så är jag hemma igen.


Ungarna har varit på dagis. Vi har varit nere på stan och köpt

en lampa till bron, och ätit en god lunch på thai.

Hämtat lillgumman, som har varit ute på promenad med kompisarna idag.

Hon hade visst varit lite arg under påklädningen, men det hade gått bra.


Gossen är kvar och ska hämtas klockan två.

Snart dags för gumman att gå och vila, och dags för Robban att

sticka iväg å jobba extra, eftermiddag.


Får se vad man ska slänga ihop till middan.

Hmm.. alltid samma problem..


Må så gott, hejhej!


 
 
Ingen bild

Linda K

30 september 2009 17:09

Allt har sin tid,du hinner med bloggen oxå ska du se!Det är bara att omprioritera din tid,sluta att sova eller nåt;-)

 
Lotta

Lotta

30 september 2009 19:11

Vart ska du börja jobba? :)

http://lotttablom.blogg.se

 
Ingen bild

Sussie

30 september 2009 19:58

Jag börjar på älvgården. Ser faktiskt fram emot själva jobbet, men ogillar mitt schema. förstår varför folk går ner i tid med småbarn.... Jag kommer också att göra det från nästa månad.

Linda; Jo..Jag får helt enkelt låta bli att sova, å ägna tiden åt bloggande ist, för att få det hela att gå ihop! ;)

 
Ingen bild

Gullegos

30 september 2009 20:41

fan vad skönt att kunna läsa bloggen när man är på jobbet är ju nyfiken hur ni har detoch bara så du vet så älskar jag dig SÅÅÅÅÅÅÅ

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 28 juli 2011 23:32

  Har inte haft ro att sätta mig ner och skriva på ett tag. Ber om ursäkt för det långa uppehållet, ska nu hädanefter försöka bättra mig... Kul att det verkar finnas de som ändå fortfarande tittar in varje dag för att se om det eventuellt kommit et...

Av Sussie - 25 maj 2011 14:20

  1. Har du körkort? Ja!   2. Hur många uppkörningar gjorde du?  En räcker väl?   3. Drömmer du? Ja, ofta.   4. Om ja; minns du dina drömmar? Ibland. Vissa drömmar etsar sig fast.   5. Tror du på nåt övernaturligt? Det tror jag no...

Av Sussie - 23 maj 2011 21:31

  Jag känner att nu efter månader av allt och allas tjat om vad man borde göra, hur det ska vara, vad som är bäst för mig, för barnen, för alla... så tänker jag fan i mig inte längre lyssna på vad någon annan säger åt mig att göra. Jag skiter fulls...

Av Sussie - 20 maj 2011 21:46

  NU är det verkligen på tiden att jag slänger ihop en liten uppdatering, tycker ni inte? Det är verkligen inte prioriterat att blogga mitt i allt kaos som råder, men nu när stormen ändå lagt sig så kan jag väl ta mig tid att sätta mig ner och bj...

Av Sussie - 5 maj 2011 11:11

  Ja. Det var nu ett tag sedan jag uppdaterade er. Sedan sist har det hunnit hända hur mycket som helst. Det mest väsentliga är väl ändå att jag nu faktiskt har fått en lägenhet. En fyra på Norskavägen. Just nu är den under rep. Det blir helrep...

Ovido - Quiz & Flashcards